Jak firmy využívají knihu (telefonování) ke zvýšení obratu

Je hezké, když někdo jiný než autor :) píše o užitečnosti knihy. Našel jsem tento článek:

Telefonování jako potenciální prodejní kanál

Zkoušíme tuto možnost jak podpořit prodej. Byl jsem se svými lidmi na školení pana Prince a tento pán byl taky na posledním ExitVíkendu. Vím že telefonování moc lidí neláká, ale je to možnost jak můžete za 700 + 12 000 měsíčně získat zajímavá čísla do obratu. Těch 700 je za neomezený paušál a 12 000 když dáte člověku na této pozici, tak bude rád. Za kolik musí prodat aby si to na sebe vydělalo? Moc to není že? Měsíc má 20 pracovních den, když prodá každý den za 2000 tak my konkrétně jsme +.

Doporučuji samozřejmě jako vždy, cestu osobním vzděláním. Pan Princ na to napsal dobrou knihu a výtah z ní, který mi poslal jeden z lidí které máme na volání, zde přikládám:

Nebudu psát co mě zaujalo, ale spíše v čem jsem se z této knihy poučila.