Jak uspět při obchodním telefonování: prodáno více než 3000 kusů!

Necelých čtrnáct měsíců od vydání překonala kniha hranici tří tisíc prodaných kusů. Udržuje si tak stabilní pozici mezi bestsellery s obchodní tématikou nakladatelství Grada.

Obchodníci se v knize dozvídají jak správně telefonovat klientům a zákazníkům vzhledem k měnící se náladě zákazníků a vyvíjejícímu se trhu, jak získat nové klienty a zákazníky a jak si domluvit schůzku po telefonu.

Podle referencí čtenářů knihy a účastníků seminářů autora Miroslav Prince, přínos knihy spočívá především v představení nového přístupu jak k telefonátům tak i k osobnímu jednání se zákazníky, více než v zázračných přesvědčovacích technikách.

Kromě toho, že knihu je možno objednat na těchto stránkách, je možné ji zakoupit i ve více než šesti stovkách knihkupectví po celé České republice a na Slovensku. Kromě klasického papírového formátu je k dispozici i v elektronické podobě.